علم

علم

علم نوری است که خداوند در دل هر کس که بخواهد قرار می دهد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

175 نفر نه! 176نفر!!

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

از وبلاگ بازمانده، سیدمحمد انجوی نژاد:

لب اروند - 3 / 10 / 65

سکوت مرگبار شب با آتش بی امان بعثی ها شکسته . همه خبر از لو رفتن عملیات دارند .خدا لعنت کند منافقین را . نصف بچه های غواص رها شده اند و ما منتظر فرمان حرکت ... برگردید !!!!! لو رفتیم !!!!

غواص مظلووووم است . مظلووووووووم !!

بسختی آموزش می بیند . با مریضی سرمای زمستان کنار می آید . کوسه های تشنه به خون اروند را می بیند . در سکوت به آب می زند و در تله منافقین هم می افتد !!!

امروز خودم را در میان آن 175 نفری می بینم که 5 دقیقه با آن ها فاصله داشتم .

من نرسیدم و حکم شد آن شب که بمانم و شب های دیگر هم ماندم . ماندم تا بپوسم , بلولم , بخشکم و بپلاسم !!!

حکم شد بمانم تا ببینم همه برباد رفتن های آمال و آرزوهای کوچک دنیائیم را و بشمرم فرصت های از دست رفته را و بخورم حسرت لحظات آبی اروندم را .

و من امروز خودم را در میان شما احساس می کنم . دستانم از فشار طناب درد می کند . صدای خنده منزجر کننده بعثیان آزارم میدهد .

تصاویر دنیای زود گذرم در جلوی چشمانم رژه می رود . اشک مادرم . آه پدرم . ضجه خواهرم . کمر خم شده برادرم . دوستانم . عزیزانم ..... چه زود و چه خوب به پایان رسید قصه آن همه مظلومیت !!!!

همه را در گودالی می ریزند . نفس می کشیم !!! سرم روی سینه هادی اخباری ست !! سر محمد پور بر سینه من است . ارام بهم میگوییم میخواهند خاک بریزند . بچه ها حلال کنید . دیدارمان بقیامت  ارباب منتظر است !!!

خاک ها فرو می ریزند . نفس ها تنگ میشوند . بشماره می افتند . صدای مادر مادر در زیر خاک ها مدفون میشود . از خاک آمده ایم . اکنون هم فقط خاک است و خاک است و خاک و مادر است و همسر و پدر و فرزند و خواهر و برادر . یاراااانم . خدا نگهدار . زود وقت دیدار می رسد. مراقب باشید . مراقب خودتان . مراقب اسلام عزیز . مراقب رهبر و مراقب ایران . رفتیم و نفس نکشیدیم تا شما به آسایش نفس بکشید .....

من امشب خاک میخواهم . گور میخواهم . اشک می خواهم و .....

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
هادی رزمجوئی

نظرات  (۱)

۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ مـــسیـــرا
باسلام.
لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!
 
عنوان مطلب:             تصاویر جالب و شگفت انگیز
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=118
 
تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی