علم

علم

علم نوری است که خداوند در دل هر کس که بخواهد قرار می دهد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

شورای شهر شیراز در تاریخ 24/12/92 در حالی که مردم خود را برای آغاز سال جدید مهیا می کردند، در جلسه ای فوق العاده و به پیشنهاد شهرداری، مصوبه ای را با قید دو فوریت و کمترین کار کارشناسی به تصویب رساند که بر اساس آن، مجوز احداث برج 25 طبقه تجاری، تفریحی و اقامتی در باغی به مساحت 21هزار متر مربع واقع در خیابان زند- مقابل دانشکده مهندسی یک صادر گردید.

در حالی که این باغ که سال هاست رها شده،می تواند با حفظ و گسترش درختان آن به پارکی مناسب در مرکز شیراز تبدیل شود، با تبدیل آن به برج علاوه بر قطع ریه های حیاتی مرکز شهر شیراز در تقاطع ملاصدرا- زند موجب چندین برابر شدن مشکلات ترافیکی و عبور و مرور خواهد شد.

نمای شماتیک برج های دوقلوی 25طبقه خیابان زند در صورت احداث

ü      بیانیه تحلیلی انتقادی گروه مطالعات شهری فاطر به یک مصوبه جنجالی شورای شهر شیراز

ü      رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز: برخی نگران هستند که اگر بحث علمی صورت گیرد، زوایای قضیه شفاف شود/ دانشجویان: ما با تهدید و برچسب زنی از صحنه خارج نمی‌شویم/ مدیر حوزه علمیه دانشجویان: چرا شیراز را فقط در تعداد برجها با دیگر شهرها مقایسه می کنید؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
هادی رزمجوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی