علم

علم

علم نوری است که خداوند در دل هر کس که بخواهد قرار می دهد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۱ ثبت شده است

ترسید «چراغ دوازدهم» را هم بشکنند…
جایش یک «شمع» داد تا ببیند چه می‌کنند با او…

پروانگی آموخته‌اند؟!…



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۲۰
هادی رزمجوئی

السلام علیک یا فاطمه المعصومه (س)

حرمت چه صفایی دارد، دلتنگ پرواز شده ام!

امیرالمؤمنین (ع):«خدا جلال و جبروت حضرت فاطمه (ع) را به فاطمه معصومه (س) عنایت فرموده است، هر کس بخواهد ثواب زیارت مزار پنهان حضرت زهرا (س) را درک کند به زیارت ایشان در قم برود

از آنجا که فاطمه معصومه علیها السلام از خاندانی است که در زیارت جامعه خطاب به ایشان آمده است: ((عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم)) کرامات و عنایات آستان مقدسش بسیار فراوان و شامل حال خاص و عام بوده است: از بزرگانی همچون ملاصدرا و آیت الله بروجردی گرفته تا آن مسلمان عاشقی که از دور افتاده ترین کشور اسلامی به عشق زیارت و به امید عنایت به حریم قدس او راه یافته, همگی را مورد لطف و عنایت کریمانه خود قرار داده است.

به غیر از حضرت عباس علیه السلام تنها امام زاده ای که دارای زیارتنامه مأثور می باشد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است به این معنی که زیارت هر مۆمنی اگر چه مستحب می باشد لکن در مورد زیارت مۆمنین عادی دستور و آداب خاصی که مخصوص زیارت آن مۆمن باشد، وجود ندارد و فقط معصومین علیهم السلام هستند که زیارتنامه های مأثور و منقولی دارند که خاص هر کدام است و از امامان بعدی صادر شده اما با این وجود در مورد این دو بزرگوار (حضرت معصومه و حضرت عباس علیهماالسلام) زیارتنامه مأثوره داریم که علاوه بر این که وسیله زیارت و آموزشِ نحوهِ عرضِ أدب به مقام شامخ آنان می باشد، متضمن جملاتی است که باعث معرفت نسبت به منزلت آنان می گردد و به عبارت دیگر و صریح تر امام رضا علیه السلام در زیارتنامه ای که بر حسب نقل به سعد بن عبدالله تعلیم نمودند، فرمودند که این گونه او را زیارت بنما : «... یا فاطمة اشفعی لی فی الجنة فإن لک عند الله شأنا من الشأن ... .»

بعد از حضرت زهرا (سلام الله علیها) از جهت گستردگی شفاعت، هیچ بانویی به شفیعه محشر حضرت معصومه (سلام الله علیها) نمی‎رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۱ ، ۰۶:۲۵
هادی رزمجوئی

حمید داودآبادی نویسنده و وبلاگ نویس عرصه دفاع مقدس در جدیدترین مطلب زیبایی که در وبلاگ خود به نگارش در آورده به ذکر خاطره‌ای از دیدارش با رهبر انقلاب اشاره کرده که در زیر آن را می‌خوانید:
اوایل بهمن ماه 1377 بود و بعد از ماه مبارک رمضان. همراه «مسعود ده نمکی» و فرزندانم سعید و مصطفی - که آن موقع هفت، هشت سال بیشتر نداشتند – خدمت مقام معظم رهبری بودیم. نماز جماعت مغرب و عشا در جمع کوچک مان به امامت آقا خوانده شد و آقا همان جا روی سجاده برگشت رو به ما و حال و احوال و گپ و گفت شروع شد. تازه نشریه شلمچه، به ضرب و زور «عطاالله مهاجرانی» وزیر ارشاد اصلاحات تعطیل و قلع و قمع شده بود.
مسعود تقویم زیبایی را که در نوع خود در آن زمان بی نظیر بود، با خود آورده بود تا تقدیم آقا کند. سررسید جالب «یاد یاران» با تصاویر رنگی شهدا که در نوع خود اولین بود. آقا، سررسید را گذاشت جلویش و شروع کرد به تورق. برای هر کدام از شهدا که تصویرش را می دید، خاطره یا نکته ای می گفت.
از شهید «سیدمجتبی هاشمی» که فرمود: «آقا سید برای خودش در آبادان حال و هوایی داشت.» تا شهید «عباس بابایی» که آقا خواب زیبایی را که چند شب قبل از آن شهید دیده بود، تعریف کرد
شهید «محمود کاوه» که آقا از آشنایی اش با خانواده آن عزیز در مشهد گفت و شهیدان دستواره که چند روز قبل از آن، به سر مزار آن سه برادر شهید رفته بود و ...هر کدام از تصاویر زیبا، احساس آقا را با خود همراه داشت. مثلا عکس شهید «علی اشمر» – قمرالاستشهادیین لبنان - برای آقا خاطره آخرین دیدار پدر آن شهید و برادر بزرگ تر او محمد را به همراه داشت، که حاج منیف گفته بود:«آقا، من حاضرم همین پسرم محمد را هم به راه اسلام و ولایت فدا کنم.» و آقا که بر پیشانی محمد بوسه زده بود؛ و چندی بعد، محمد اشمر در عملیات مقاومت جنوب لبنان، با گلوله صهیونیست ها که بر پیشانی اش نشست، به شهادت رسیده بود.
همه اینها را گفتم تا به این جا برسم.

آقا در بین صحبت هایش فرمود:

«تصویر شهیدی در اطاق من هست که بسیار زیباست و خیلی به آن علاقه دارم.»
 وقتی پرسیدم متعلق به کدام شهید است؟ ایشان فرمود که نامش را نمی دانم. سپس به آقا میثم – فرزندش - گفت که برود و آن عکس را بیاورد.
 دقایقی بعد که صحبت ها درباره عظمت شهدا گل انداخته بود، آقا گفت:
«حتما باید شما اون عکس رو ببینید.»
سپس رو به میثم کرد و مجددا گفت: «شما برو اون عکس شهید رو از اطاق من بیار.»
که آقا میثم رفت و سرانجام عکس را آورد.
کارت پستال کوچکی بود از شهیدی با بادگیر آبی، که بر زمین تفتیده شلمچه آرام گرفته بود.
آن عکس را قبلا دیده بودم. عکسی بود که «موسسه میثاق» منتشر و پخش کرده بود. زیر آن هم نام شهید را نزده بودند.



شهید هادی ثنایی‌مقدم

عکس را که آورد، آقا با احترام و ادب خاصی آن را به دست گرفت و رو به ما نشان داد. همان طور که آن را جلوی چشم ما گرفته بود، فرمود:
«شما به چهره این شهید نگاه کنید، چقدر معصوم و زیباست ... الله اکبر ... من این را در اطاق خودم گذاشته ام و به آن خیلی علاقه دارم.»
ناگهان یاد کلامی از دوست عزیزم «حسین بهزاد» افتادم.
چندی قبل از آن، حسین همان عکس را نشانم داد و نکته بسیار مهمی را تذکر داد. آن شهید جوان با سربند خود لوله اسلحه اش را بسته بود و ...
به آقا گفتم:
«آقا، یک نکته مهمی در این عکس هست که مظلومیت او را بیشتر می رساند.»
آقا نگاه عمیقی به عکس انداخت و با تعجب پرسید که آن نکته چیست؟ که حرف حسین بهزاد را گفتم:
« این بسیجی، با سربند خود لوله اسلحه اش را بسته که گرد و خاک وارد لوله اسلحه نشود. یعنی این شهید هنوز به خط و صحنه درگیری نرسیده و با اسلحه اش هنوز تیر شلیک نکرده است.»
با این حرف، آقا عکس را جلوتر برد و در حالی که نگاهش را به آن عزیز دوخته بود، با حسرت و با حالتی زیبا فرمود:
« الله اکبر ... عجب ... سبحان الله ... سبحان الله »
دست آخر، آقا مسعود زرنگی کرد و از آقا خواست تا اجازه دهد عکس آن شهید را به عنوان یادگار به او بدهد. آقا هم پذیرفت و روی دست راست شهید بر عکس، امضا کرد و به عنوان یادگار به مسعود داد.

چندی پیش در یکی از خبرگزاری‌ها مطلبی پیرامون این شهید به همراه نامش منتشر شد که باعث گردید این تصویر این شهید از گمنامی در بیاید.
هادی ثنایی‌مقدم یازدهم تیرماه 1351 در شهرستان لنگرود به دنیا آمد. این نوجوان بسیجی روز 23 دی‌ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی «شلمچه» به شهادت رسید اما پیکرش هیچگاه بازنگشت.
 
ظاهرا در گلزار شهدا، نمایشگاه عکسی از شهدای کشورمان برپا بوده است. مادر شهید ثنایی‌مقدم به تصاویر شهدا نگاه می‌کند و به یک عکس خیره می‌شود و ناگهان فریاد می‌زند این هادی منه.... این هادی منه... .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۲۹
هادی رزمجوئی

حجت الاسلام پناهیان شب گذشته در یادواره مردمی شهید اندرزگو که به همت قرارگاه ولی امر در مشهد برگزار شد، به بررسی خصوصیات شخصیتی این شهید و جایگاه این نوع شخصیت ها در جامعه دینی بویژه در انقلاب اسلامی پرداخت:

شهید اندرزگو به تعبیر امام (ره)، نیمی از انقلاب بود

جایگاه ایشان در شکل گیری انقلاب اسلامی به گونه ای بود که امام (ره) گفتند: «او نیمی از انقلاب بود»، تمام فعالیت ها و زحمت های زندانیان و مبلغین انقلابی در یک طرف و در طرف مقابل این شهید است.

شهید اندرزگو؛ نخ تسبیح فضائل انقلاب

شهید اندرزگو حکم نخ تسبیح فضایل انقلاب را داشت. شما وقتی تسبیح را نگاه می کنید، تنها دانه های آن را می بینید، درحالی که اگر نخ تسبیح نباشد، دانه ها از هم می پاشد.اگر بخواهیم شبیه این شهید را نام ببریم تنها شاگرد برجسته وی، مرحوم ابوترابی را می توان نام برد؛ آن سرافرازی که آن نقش برجسته را در اسارت ایجاد کرد.

بارز بودن توسل به حضرت زهرا (س) در زندگی شهید اندرزگو

توسل در زندگی شهید اندرزگو خصوصا به حضرت زهرا (س) بارز بود. در جبهه ها هم بیشترین توسل رزمندگان به حضرت زهرا (س) بود، خیلی از عملیات ها در ایام فاطمیه انجام می شد، در عملیات فتح المبین، رمز عملیات یا زهرا (س) بود و آن فتح مبین رقم خورد؛ اینها همه حساب شده است.

تفاوت تربیت نخبگان انقلابی و کار عمومی

کار فرهنگی دو قسمت است؛ تربیت نخبگان و خواص انقلاب و دیگری کار عمومی کردن. این دو متفاوت است. خیلی وقت ها می بینیم که خیلی از مراکز کار عمومی می کنند و می خواهند همه را جذب کنند.دوستان به من می گویند: من می توانم با صحبت هایم ضد انقلاب و بی نماز را هم جذب کنم؛ پس بروم برای غیرمذهبی ها سخنرانی کنم؛ اما من حرف های ناگفته ای دارم که باید به انقلابی ها بگویم، برای همین تمایل دارم خوب ها را خوب تر کنم.این مسئله را از حضرت آقا پرسیدم، گفتند: معلوم است که این کار خوبی است. ایشان رقمی را گفتند که اگر این تعداد آدم خوب داشتیم به هیچ کس نیاز نبود.

تفاوت ابوذر، کمیل و مالک از منظر امام علی (ع)

اگر دقت کنید، نیاز ما به جمعیت های خوب کمتر است، بلکه نیاز به نخبگان داریم. این نبخگان باید توان بیشتری داشته باشند؛ حضرت امیر المونین (ع) به ابوذر گفت: تو رئیس یک نفر هم نشو، چون نمی توانی. به کمیل هم گفت: بدون اجازه من آب نخور. اما درباره مالک اشتر فرمودند: هر جا فکر کند همانند من فکر می کند.نخبگان که ستون جامعه اند، ناگهانی به وجود نمی آیند. در مورد ویژگی این گونه شخصیت ها باید مطالب بیشتری مطالعه کرد.

پیش بینی شهید اندرزگو از شهادتش، آینده انقلاب و مقام معظم رهبری

شهید اندرزگو قبل از انقلاب و آمدن امام به ایران، به خانواده اش آمدن امام و پیروزی انقلاب را  می گوید و از شخصی به نام سید علی اسم می آورد که یا رئیس جمهور می شود یا بعد از امام (ره)، رهبر.

 خانواده اش می گویند: حتما سید علی شمایید، جواب می دهد: نه، من قبل از آمدن امام شهید می شوم.

شهادت قبل از انقلاب هم معنای خاصی دارد، این غربت، خاص شهید اندرزگو است.باید نسبت به چنین آدم هایی تواضع داشته باشیم، اگر تواضع داشتیم، نشانه عاقبت به خیری است. این گونه شخصیت ها را باید در مقابل افراد مدعی بگذاریم تا از حجالت و شرم آب شوند.

اولین عملیات بزرگ ما، فتح المبین با رمز حضرت زهرا (س) بود، دومین عملیات گسترده هم بیت المقدس با رمز یا علی (ع) بود. سومین عملیات والفجر بود، از آنجایی که با شکست همراه شد، اسمش را والفجر مقدماتی گذاشتند و در آن بیشترین شهید را هم دادیم؛ رمز این عملیات یا الله بود.این روی خیلی زیادی می خواهد که یک ساله از 14 معصوم بگذریم و به یاالله برسیم. خیلی ظریف است، بعد از این عملیات، رمز هیچ عملیات دیگری یاالله نشد.

مخالفت بعضی از فرماندهان و روحانیون جنگ با روضه

من فرماندهان و روحانیونی را در جبهه می شناختم که با روضه مخالف بودند. گرایش های آن زمان را امروز هم می بینم. زمانی اگر کسی روضه می خواند ضد انقلاب می شد؛ به خاطر ترس از انجمن حجتیه هرکس که می گفت «یابن الحسن» ضد انقلاب می شد و می گفتند نگویید «یابن الحسن» چون تضعیف ولایت فقیه می شود. همان افراد امروز عصمت ائمه (ع) را هم قبول ندارند.

این روضه بود که به شهید اندرزگو بصیرت داد، البته این مسئله مطلق نیست، بلکه باید حواسمان باشد بر عکس شهید اندرزگو نشویم.ما در حالی که نیازمان بیشتر از شهید اندرزگو است اما به اندازه او توسل به حضرت زهرا (س) نداریم. توسلات شهید اندرزگو به حضرت زهرا (س) را هیچ کس نداشته است.

جایگاه شخصیتی شهید اندرزگو در جامعه، مطابق سنت‌های الهیست

این نقش در جامعه مدنی و انقلابی طبق سنن الهی تعریف شده است، همیشه به چنین افرادی نیاز داریم، کسانی که محور و سنگ زیرین آسیاب باشند.مشکل امروز ما این است که این گونه افراد را کم داریم، در بقیه بخش ها مشکل نداریم؛ از نظر بی نمازهای جامعه مشکلی نداریم، در مورد عرق خورها و ضد انقلاب همه چیز نرمال است، در مورد میزان جهالت و معرفت همین قدر که داریم خوب است. بیشتر از این هم نباید انتظار داشته باشیم.

برای آمدن امام زمان (عج) نگفته اند که مثلا دو درصد جمعیت جهان یار امام شوند. هر چه نسل و جمعیت بیشتر شده است، 313 نفر یار امام زمان همان تعداد باقی مانده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۳۴
هادی رزمجوئی
دانشمندان دانشگاه پیترزبورگ موفق به ساخت ترانزیستور جدیدی شدند که در آن از خلاء استفاده شده است، این ترانزیستور قادر است الکترون‌ها را صد برابر سریع‌تر از ترانزیستورهای حالت جامد از خود عبور دهد. محققان معتقدند که این فناوری جدید می‌تواند کاربردهای وسیعی داشته باشد زیرا کاملا با راهبردهای فعلی طراحی مدارات الکترونیکی انطباق‌پذیر است.

این گروه تحقیقاتی ترانزیستور اثرمیدان با ولتاژ کم ساخته‌اند که در آن به‌جای قطعات حالت جامد از کانال خلاء نانومقیاس استفاده شده است. این کانال روی زیرلایه نیمه‌هادی اکسید فلزی اچ شده است. اگر این ترانزیستور به حالت بهینه برسد قادر خواهد بود بار را در صد فمتوثانیه عبور دهد که این رقم صد برابر بیشتر از ترانزیستورهای حالت جامد است. لازم به‌ذکر است که سرعت عبور بار از ترانزیستور فاکتور تعیین کننده در سرعت سیستم‌های الکترونیکی است. 

 
 
 
ترانزیستورها قلب تمام ادوات الکترونیکی هستند آنها قادرند تا سیگنال‌های الکترونیکی را تقویت یا سوئیچ کنند. در ترانزیستورها اثر میدان از میدان الکتریکی در ماده نیمه‌هادی، نظیر سیلیکون، استفاده می‌شود تا هدایت الکترون کنترل شود. در این ترانزیستورها برای افزایش سرعت حرکت بار در ماده حالت جامد، باید از میدان الکتریکی استفاده شود، برای افزایش سرعت حرکت بار باید این میدان را افزایش داد که این امر موجب پراش الکترون شده و در نهایت کارایی و اثربخشی ترانزیستور را کاهش می‌دهد.

خلاء فضایی است که بارهای الکترونی می‌توانند بدون پراش یافتن از میان آن عبور کنند بنابراین سرعت حرکت الکترون در آن بسیار بالا است. البته برای استفاده از خلاء در ادوات الکترونیکی نیاز به ولتاژ بالا است که این شرایط انطباق‌پذیر با فناوری ترانزیستورهای حالت جامد نیست. در این پروژه محققان طراحی جدیدی از ترانزیستور خلاء ارائه کرده‌اند که بر این مشکل فائق آمده است، در این نوع ترانزیستورها توان کمتری مصرف شده و سرعت بالایی به‌دست می‌آید.

هونگ کو کیم از محققان این پروژه می‌گوید این فناوری جدید قادر است کاربردهای وسیعی داشته باشد. از این ترانزیستور نه تنها در ادوات سرعت بالا و کم مصرف می‌توان استفاده کرد بلکه در ادوات تبدیل انرژی نیز می‌تواند به‌کار رود. مزیت این فناوری آن است که با سیستم‌های الکترونیکی رایج منطبق بوده و می‌توان آن را با هزینه کم تولید کرد. هر چند که این کشف بسیار جالب توجه است اما باید تحقیقات بیشتری درباره آن انجام داد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۱ ، ۰۶:۳۶
هادی رزمجوئی

پژوهشکده نانو دانشگاه صنعتی شریف در راستای فراهم آوردن فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر بین محققان و فناوران عرصه فناوری نانو، دومین همایش «سلول‌های خورشیدی نانوساختار» را در تاریخ 27 مهرماه سال جاری در محل دانشکده فیزیک این دانشگاه برگزار خواهد کرد.

 از جمله اهداف برپایی این همایش یکروزه می‌توان به تعامل بخش دانشگاه و صنعت در زمینه ساخت سلول‌های خورشیدی نانوساختار، معرفی فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه و تعامل محققان و پژوهشگران فعال با شرکت‌های بازرگانی، و ساخت و فروش تجهیزات و شرکت‌های تحقیقاتی اشاره داشت.

 عناوین محورهای در نظر گرفته شده در این همایش به قرار زیر است:

• سلول‌های خورشیدی رنگدانه‌ای (Dye Solar Cells)؛

• سلول‌های خورشیدی حساس شده یا مبتنی‌بر نقاط کوانتومی (QD Solar Cells)؛

• سلول‌های خورشیدی آلی و پلیمری؛ و

• سلول‌های خورشیدی لایه نازک.

گفتنی است، در حاشیه برگزاری همایش، نمایشگاهی نیز با حضور شرکت‌های فعال در زمینه تحقیقات و ساخت سلول‌های خورشیدی، برگزار خواهد شد. محققان، پژوهشگران و دانشجویان فرصت دارند چکیده مقالات خود را تا پایان وقت اداری روز 31 شهریور 1391 به دبیرخانه همایش ارسال کنند. لازم بذکر است، دانشجویان به هنگام ثبت‌نام از 50درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

 علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام در دومین همایش «سلول‌های خورشیدی نانوساختار» به پایگاه اینترنتی همایشمراجعه کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۳۸
هادی رزمجوئی

میان کرم‌های شب‌تاب، نانومیله‌ها و لامپ‌های کریسمس چه شباهتی وجود دارد؟

شاید روزی مشتریان بتوانند لامپ‌هایی به رنگ‌های مختلف بخرند که برای روشن شدن نیازی به برق ندارند. محققان دانشکده هنر و علوم دانشگاه Syracuse با استفاده از علم نانو روش جدیدی برای استفاده از نور طبیعی تولید شده توسط کرم‌های شب‌تاب (لومینسانس زیستی) یافته‌اند. با استفاده از نتایج این تحقیق می‌توان سامانه‌هایی تولید کرد که کارایی آنها 20 تا 30 برابر بیشتر از سامانه‌های قبلی است.

مسأله مهم اندازه و ساختار نانومیله‌های کوانتومی خاصی است که توسط متیو مای، استادیار شیمی دانشگاه Syracuse و ربکا الم، دانشجوی دکترای شیمی موسسه مواد زیستی Syracuse تولید شده‌اند.

مای می‌گوید: «ما توانسته‌ایم با دستکاری سطح تماس میان اجزای زیستی و غیرزیستی، روش جدیدی برای بهره‌گیری از زیست‌شناسی در کاربردهای غیرزیستی ارائه دهیم».

کرم‌های شب‌تاب نور را از طریق یک واکنش شیمیایی میان لوسیفرین و آنزیم لوسیفراز تولید می‌‌کنند. در آزمایشگاه مای آنزیم لوسیفراز به سطح نانومیله‌ها اتصال داده شد؛ لوسیفرین که بعداً اضافه می‌شود، نقش سوخت را ایفا می‌کند. انرژی ایجاد شده که حاصل واکنش میان سوخت و آنزیم است، به نانومیله‌ها منتقل شده و موجب روشن شدن آنها می‌گردد. این فرایند، انتقال انرژی ارتعاشی لومینسانس زیستی یا BRET نامیده می‌شود.

مای می‌گوید: «نکته اصلی این کار کاهش فاصله میان آنزیم و سطح نانومیله‌ها و بهینه‌سازی ساختار نانومیله‌هاست. ما روشی برای اتصال مستقیم آنزیم لوسیمراز که به‌روش ژنتیکی تغییر یافته بود، به سطح نانومیله‌ها طراحی کرده‌ایم». 

این نانومیله‌ها از یک پوسته خارجی از جنس سولفید کادمیوم و یک هسته داخلی از جنس سلنید کادمیوم ساخته شده‌اند. هر دوی این مواد نیمه‌رسانا هستند. تغییر اندازه هسته و طول نانومیله، رنگ نور تولید شده را تغییر می‌دهد. در آزمایشگاه مای نورهایی به رنگ سبز، نارنجی و قرمز تولید شدند. کرم‌های شب‌تاب به‌طور معمول رنگ زرد از خود ساطع می‌کنند. این پژوهشگران دریافتند که بهترین نانومیله دارای معماری خاصی به‌نام میله در میله است که نوری در محدوده مادون قرمز نزدیک از خود نشر می‌کند. طول موج نور مادون قرمز بلندتر از نور مرئی بوده و با چشم قابل مشاهده نیست. تابش‌های مادون قرمز برای ابزارهایی چون دوربین‌های دید در شب، تلسکوپ‌ها، دوربین‌های عکاسی و ابزارهای تصویربرداری پزشکی مهم هستند.

جزئیات این کار در مجله Nano Letters منتشر شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۳۷
هادی رزمجوئی

1.«منزلت عقل در هندسه معرفت دینی»، آیه الله عبدالله جوادی آملی

2.«سلوک ذیل شخصیت امام خمینی»، اصغر طاهرزاده


3.«معنا، امکان و راهکارهای تحقق علم دینی»، حسین سوزنچی

4.«علم دینی؛ دیدگاهها و ملاحظات»، سید حمید رضا حسنی ودیگران

5.«تمدن زایی شیعه»، اصغر طاهرزاده


همچنین به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، اولین کتاب از مجموعه کتاب هایوالعصر تحت عنوان «گفتارهایی در علم دینی»، در 516 صفحه و در شمارگان 1500 نسخه، منتشر شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۱ ، ۰۷:۴۰
هادی رزمجوئی