علم

علم

علم نوری است که خداوند در دل هر کس که بخواهد قرار می دهد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • اسم چمران معروف تر از خودش بود. وقتی عکسش رسید دست اسرائیلی ها ، با خودشان فکر کردند « این همان یارو خبر نگاره نیست که می آمد از اردوگاه ما گزارش بگیرد؟ » آن ها هم برای سرش جایزه گذاشتن.
  • با خودش عهد کرده بود تا نیروی دشمن در خاک ایران است برنگردد تهران. نه مجلس می رفت ، نه شورای عالی دفاع . یک روز از تهران زنگ زدند. حاج احمد آقا بود گفت « به دکتر بگو بیا تهران.» گفتم « عهد کرده با خودش ، نمی آد.» گفت « نه ، بگو بیاد. امام دلش برای دکتر تنگ شده . » به ش گفتم . گفت « چشم. همین فردا می ریم.
  • ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۰
    هادی رزمجوئی

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۳
    سیده صفیه موسوی

    امشب، شب احیای خواص است.

    از امام صادق(علیه السلام) روایت شده است که از امام محمّد باقر(علیه السلام) از فضیلت شب نیمه شعبان سؤال شد، فرمود: آن شب، بعد از شب قدر بافضیلت ترین شب هاى سال است

    در روایتى که حضرت امیر مؤمنان(علیه السلام) از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) نقل مى کند آمده است:هنگامى که شب نیمه شعبان فرا مى رسد آن را به عبادت به سر برید و روزش را روزه بدارید، زیرا از اوّل تا آخر این شب، از جانب خداوند ندا مى آید: آیا استغفار کننده اى هست که از گناهان خویش آمرزش طلبد، تا گناهان او را بیامرزم؟ آیا کسى هست که طلب روزى کند و من روزى او را وسعت بخشم؟

    سحر خیز مکه ، سحر خیز کوفه ، سحر خیز مشهد، سحر خیز کرب و بلا و مدینه، سحرخیز شیراز....

     سحر یاد ما باش....

    ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۹
    هادی رزمجوئی

    به اذعان کارشناسان اخوان المسلمین مصر امروز تفاوت زیادی با دیدگاه تاریخی ما درباره این جنبش دارد. دیدگاهی  تاریخی که با انتظارات ما از آن در حال حاضر منطبق نیست. بی شک نگاه و دیدگاه حزب الله لبنان بدلیل هم زبانی، همسایگی و تجربه تاریخی با مصر و فهم عمیق و مشترک از جنبش های شیعی و سنی اهمیت زیادی دارد و می تواند ما را به درک صحیحی از اخوان المسلمین امروز در مصر و سوریه و .... برساند.

    ارزیابی آخرین تحولات سوریه در گفت‌وگو با مسعود اسداللهی

    ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۰
    هادی رزمجوئی