علم

علم

علم نوری است که خداوند در دل هر کس که بخواهد قرار می دهد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

یک «گاز» جهانی و صدها جنایت در سکوت

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ب.ظ

 یک نفر، یکی دیگر را گاز می‌گیرد و دنیا باخبر می‌شود ولی وقتی اسرائیل، هزاران کودک را بی‌رحمانه ترور می‌کند، هیچکس توجه نمی‌کند...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
هادی رزمجوئی

نظرات  (۲)

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۰ علی عاشوری
به نام ذات اقدس اله خداوند تبارک و تعالی
با سلام و احترام
وقنی که علمای وهابیت به عنوان علمای اسلام هیچ حرفی نمی زنند و آن همه خون ریخته شده در سوریه و عراق را به عنوان جهاد تلقی می کنند و وقتی که کار شیعیان و دیگر فرقه ها تنها و تنها شعار دادن و راه پیمایی باشد و دست به عمل نزنند, هیچ کسی در جهان به این خون ریختن های وحشیانه وهابیت و یهودیان اعتنایی نمی کند.
بنا بر فرموده ی امام راحل, اگر هر یک از مسلمانان یک ظرفی اب بریزند بر اسرائیل, اسرائیل را با آب می برد, اگر همه ی مسلمانان به جای اینکه در عراق و سوریه دست به ریختن خون همدیگر می زدند و استکباران و اسرائیل را خوش حال می کردند , دست به مقابله به اسرائیل می زدهند کار اسرائیل همان 60 سال پیش تمام می شد.
حرکت ولئیز سوارز همه متوجه شدند , چون رسانه ی عمومی شد و ایتالیایی ها اعتراض کردند, وقتی که هر شبکه ای که ایران می سازد ( اسپانیا و الکوثر و پرس تی وی و ... ) آن را بر خلاف ادعای آزادی بیان می بندند و شبکه های اسرائیلی را اجازه پخش می دهند , چگونه می توان جهان را از وقایع اتفاق افتاده در عراق سوریه و فلسطین اطلاع داد.
وقتی که در میانمار و آفریقای جنوبی , مسیحان مسلمانان را قتل عام می کنند و هیچ یک از رسانه ها آن را پخش نمی کند , چگونه می توان توقع داشت که جامع بشری از این اتفاقات با خبر باشند.

با تشکر از پست های شما
علی عاشوری       
یا حق           
یا علی          
سلام شما هم با افتخار لینک شدی آبجی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی