علم

علم

علم نوری است که خداوند در دل هر کس که بخواهد قرار می دهد.

پیوندهای روزانه
پیوندها

یا امام رضا(ع) ...

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ

    

حتما قرار شاه و گدا هست یادتان
آری همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد
حرم
ورودی باب الرضایتان...
آقا دلم عجیب گرفته برایتان...


"السلام علیک یا علی بن موسی الرضا"


عکسهای جدید کارت پستال ولادت امام رضا (ع)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
سیده صفیه موسوی

نظرات  (۲)

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۳ علی عاشوری
شفای رضا

شکر کنم برای این شفا جسم، یار و خدارا
بشنو برای این دل آرامم، صدا و ندا را
شکر که قبول کردی این خواسته ی رضا را
چون که دادی به این گناه کار شفا را
هر نفسی که بر می کشد از دلم، گوید رضا
برای این گناه کار تغییر ده ره آفت قضا
به این که مفید باشم، دادی شفا، ای رضا
ولی می کنم بر خود و ملت جفا، ای رضا
مدتی آرزو دارم بیایم به شهرت، به حرمت
ولی شرمم آید بیایم به حرمت از کرمت
که من دارم این و آن و یک خربار گناه
شرمم آید بگویم به من ده دگر باره پناه
پناهی که دهد به گناه کار یک راه راست
راهی که دهد به من روانی که اعلی است
رو سیاهم یا خدا، با انجام دادن چندین گناه
رو سفیدم کن یا خدا، با پوشاندن چندین گناه

شاعر: علی عاشوری
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۱ علی عاشوری
قربان آن حرم و بارگاهش
قربان آن صفای سرایش
قربان آن دسته کبوترهایش
قربان آن دسته غلام هایش
قربان آن دسته زوارش
قربان آن نگاه با عظمتش
قربان آن خاک قدم پایش
قربان آن بخشش و لطفش
قربان آن شفا دادن هایش
قربان آقایی این گداهایش
قربان آن اربابی غلامانش
قربان آن مظلومیت هایش
قربان آن غریبی هایش

من علی را آن علی مرتضی شفا روح داد
من علی را آن علی رضا شفا جسم داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی